wtorek, 27 października 2015

Big come back

Hejka! 
W tym poście chciałam bardzo was przeprosić za to ze tak długo mnie nie było, bo były to ok. 2 miesiące. Bardzo mi przykro ze tak wyszło, sama tego nie planowałam ale obowiązki związane z nowa szkoła zupełnie mnie pochłonęły i nie miałam ani chwili wytchnienia. 

Jednak teraz wracam i mam nadzieje ze nie będzie już więcej takich długich przerw. 

Ta długa przerwa w pisaniu dała mi dużo chęci i nowych pomysłów  na posty. 
 
Ostatnio w moim życiu disco dużo sie pozmieniało, ale nie będę sie rozwlekać na ten temat teraz może kiedyś sie dowiecie... 

To już tulę na tego posta! Mam nadzieje ze nie zanudziłabyś was na smierć! A tu mam kilka ostatnich zdjeć z mojego telefonu 😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Za wszystko dziękuję♥
♥Każdą radę wezmę pod uwagę♥
♥Zanim napiszesz jakiś hejt, pomyśl czy ty też chciałbyś dostać taki komentarz♥
♥Kocham Was♥