piątek, 15 maja 2015

Trip to Wrocław

Hejka!Tak wiem, że kolejny raz nastąpiła przerwa, ale tym razem mam wytłumaczenie. Cały tydzień miałam zawalony jakimiś kartkówkami i sprawdzianami + to, że w środę miałam wycieczkę do Wrocławia o której chce wam dziś opowiedzieć.


Wyjeżdżaliśmy wcześnie rano, więc miałam plan przespać się w autokarze, ale wybrałyśmy sobie z Agą takie miejsce, że po prostu nie dało się spać.

Głównym celem było zobaczenie panoramy racławickiej od której kręciło mi się w głowie. Później pojechaliśmy na obiad i pozwiedzań rynek. Na samym końcu pojechaliśmy do afrykarium i ZOO.

Bardzo dobrze się bawiłam i zrobiłam mnóstwo zdjęć, które będą pojawiały się też w kolejnych postach.










  Mam nadzieję, że ten post wam się spodobał. Do zobaczenia w następnym!!!

4 komentarze:

  1. Do Warszawy!!! Popraw :)
    maj-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podróże są zawsze najfajniejsze, a Ty chciałaś spać?? ;) Fajne zdjęcia ;)

    http://pannanikt001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham wycieczki z klasą, niestety w Norwegii jest tylko jedna na trzy lata, ale i tak..:) U mnie też niedługo będzie cała masa zdjeć z wycieczki, tylko że do Grecji:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń

♥Za wszystko dziękuję♥
♥Każdą radę wezmę pod uwagę♥
♥Zanim napiszesz jakiś hejt, pomyśl czy ty też chciałbyś dostać taki komentarz♥
♥Kocham Was♥