środa, 25 marca 2015


         Meeting bloggers



Hejjjj!!

Znowu na moim blogu nastąpiła kolejna długa przerwa, ale jestem chora za tydzień mam sprawdzian szóstoklasisty i po prostu nie wyrabiam.

Więc. Ten post miał się pojawić już tydzień temu, no ale cóż...
 We wtorek pojechałam z Mają[LINK] i Agą[LINK] na występ do szkoły cioci Agnieszki z okazji dnia św. Patryka. Bardzo fajnie się bawiłyśmy. Dostałyśmy też jako prezent pudełko prince polo.xD
Po ukończonym występie pojechałyśmy do domu cioci Agi, gdzie była też jej kuzynka i kuzyn. Martusia[LINK] i Pawełek[LINK]. Są bardzo fajni i śmieszni.

Później poszłyśmy nad jezioro gdzie strasznie wiało i nawet ja kiedy  zawsze jestem porozbierana teraz było mi zimno. Poszłyśmy też na plac zabaw i w dużo innych miejsc z których nie mam za bardzo zdjęć.:-(


                                     /Bluzka i sweter :H&M /Spodenki No name/ Buty; House/





                                                           A tu kilka głupich selfie xD

                                 Wiem, że tych zdjęć jest dość dużo, ale tak wyszło. xDDD
 Do zobaczenia w kolejnym poście.!!!!

5 komentarzy:

♥Za wszystko dziękuję♥
♥Każdą radę wezmę pod uwagę♥
♥Zanim napiszesz jakiś hejt, pomyśl czy ty też chciałbyś dostać taki komentarz♥
♥Kocham Was♥