czwartek, 30 kwietnia 2015

TMI TAG




Hejka!

Jak tam? Co w szkole? U mnie dość dobrze, choć znalazłoby się parę rzeczy na które mogłabym ponarzekać.

Dziś jest dość nietypowy post, jak możecie zobaczyć po tytule. Mianowicie, mam dzisiaj dla was Tag TMI. Nie wiem jak to wyjdzie i czy się wam spodoba, ale jestem dobrej myśli.

Jak pewnie też zauważyliście jest to pierwszy post na kiedy na zdjęciach nie jestem ja.





1. Co teraz masz na sobie?

T-shirt z F&F i ,,alladynki'' z New Yorker'a

2.Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?

Tak

3. Czy kiedykolwiek miałaś okropne zerwanie?

Nie

4.Ile masz wzrostu?

w sumie to nie wiem, ale ok.162?

5.Ile ważysz?

Nie jest to dla mnie tajemnica, choć trochę się boję, że pod tym postem będą komentarze, że mam niedowagę itp. , ale ważę 37kg.

6.Masz jakieś tatuaże?

Nie, ale w przyszłości planuję sobie zrobić:)



7.Jakiś piercing?

Mam dwie dziurki w uszach plus druga w lewym uchu .Chciałabym mieć też kolczyk w pępku.

8.Ulubiony show?

Tak naprawdę to nie mam...

9.Ulubiony zespół

Cimorelli

10.Coś, za czym tęsknisz

Za moją rodziną w kanadzie, których serdecznie pozdrawiam!




11.Ulubiona piosenka

Bruno Mars-The Lazy song

12.Ile masz lat

13, w sumie 12, ale w czerwcu będzie 13:)

13.Znak zodiaku

Raczek☻


14.Ulubiony aktor

W sumie to nie mam. Podziwiam każdego aktora.

15.Ulubiony kolor

Biały czarny, szary, miętowy i pudrowy różowy

16.Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?

Do swojego pokoju

17.Ile minut zajmuje ci prysznic?

Ok.15-30 minut.

18.Jak długo zbierasz się do szkoły?

To wszystko zależy od tego jak bardzo jestem zmęczona, ale ok. 15-30 min


19. Miałaś kiedyś ,,psychiczną walkę''?

Nie przypominam sobie takiego momentu, ale mogę się mylić.

20.Ostatnia rzecz, która doprowadziła cię do płaczu

Nie ważne...

21.Ostatnia książka,którą czytałaś.

Aktualnie czytam Hobbita, ale ostatnio przeczytałam Sposób na Alcybiadesa.

22.Ostatni serial jaki oglądałaś

Na Wspólnej

23.Ostatnia osoba z którą rozmawiałaś.

Brat

24.Ulubione jedzenie

Pierogi


25.Miejsce, które chcesz odwiedzić

Paryż, Londyn...Chciałabym też Stany i Canadę, ale panicznie boję się samolotów

26.Ulubiony smak słodyczy

Słodki☺

27.Na jakich instrumentach grasz?

Keyboard

28.Ostatni uprawiany sport

Siatkówka

29.Ostatnia piosenka jaką śpiewałaś

Bruno Mars-The Lazy song

30.Ostatnia rzecz, którą jadłaś

Malinki☺

31. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?

Każdy, dlatego w komentarzach piszcie odpowiedzi na niektóre pytania☻

Mam nadzieję,że post się spodobał  i do zobaczenia.




14 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia ♥
    maj-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! :D Co ty na wspólną subskrypcję? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę ;) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Czym robisz? ;)
    obserwuję ;)julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te zdjęcia. Fajny post :)
    Obserwacja za obserwację? Jeśli tak, zacznij i napisz u mnie, odwdzięczę się :)
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne zdjęcia :)
    obserwuje i licze na to samo

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :)
    Niektóre odpowiedzi mogłyby być nieco dłuższe :)

    Pozdrawiam
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia i fajne odpowiedzi:)
    Pisałaś u mnie na temat wspólnej obserwacji- ja już i czekam na rewanż.
    http://vickey1444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny post :)
    wspólna obserwacja? Ja już obserwuje, teraz czekam na Ciebie :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam na mojego bloga u manga2003.blogspot.com ciekawostka chodzę z julką do klasy

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki za komentarz u mnie, jasne zgadzam sie na wspolna obserwacje, ja juz zaobserwowałam, teraz Twoja kolej :):) !!
    super blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :)
    http://heresquirrel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję, teraz twoja kolej :)
    ana-beauty-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ważę 36 kilo, a mam 14 lat, więc :)

    OdpowiedzUsuń

♥Za wszystko dziękuję♥
♥Każdą radę wezmę pod uwagę♥
♥Zanim napiszesz jakiś hejt, pomyśl czy ty też chciałbyś dostać taki komentarz♥
♥Kocham Was♥