sobota, 15 sierpnia 2015

Back To School #1 DIY



Hejka!!!

Dzisiaj mam dla was pierwszy post z serii Back To School!!! Ja osobiście uwielbiam tą serie i mam nadzieję, że wam też się spodoba!!


Teraz pokarzę wam jak szybko i tanio ozdobić swój zeszyt!

Do tego DIY będą wam potrzebne:


♥Jakieś wybrane wzory ja wydrukowałam ze strony WeHeartIt

 ♥Klej, Nożyczki, Linijka i coś do pisania



 ♥Zeszyt


 1.Z naszych wzorów wycinamy trójkąty tej samej wielkości i układamy na zeszycie


2. Następnie wszystko przyklejamy i gotowe!!!



Moim zdaniem jest to bardzo oryginalne i proste do zrobienia. Mam nadzieję, że ten post wam się spodobał i do zobaczenia w następnym poście!!

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ale chyba nie chciało by mi się robić ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie wpadłabym na taki pomysł, bardzo ciekawy i oryginalny :*

    Zapraszam do siebie:*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Za wszystko dziękuję♥
♥Każdą radę wezmę pod uwagę♥
♥Zanim napiszesz jakiś hejt, pomyśl czy ty też chciałbyś dostać taki komentarz♥
♥Kocham Was♥