sobota, 9 maja 2015

Get healthy with me! #1


Cześć kochani!
Na sam początek chciałam powiedzieć, że to nie jest żadne papugowanie ani nic w tym stylu. Niektórzy z was mogli już pewni zobaczyć, że u Agnieszki pojawił się post z tej samej serii, ale wpadłyśmy na ten sam pomysł nie wiedząc o tym, więc proszę nie piszcie komentarzy, że zpapugowałm albo coś bo jest to nieprawda. Dziś postanowiłam dodać pierwszy filmik z nowej serii na moim blogu. Mam nadzieję, że wam się spodoba!

Ostatnio stwierdziłam, że chcę zacząć zdrowy tryb życia. Pomyślałam, że dlaczego nie zrobić takiej serii na moim blogu. Posty tego typu nie będą pojawiały się w jakimś określonym czasie, tylko wtedy gdy będę miała akurat czas żeby zrobić zdjęcia itp. Chciałabym żeby pojawiały się tu moje ćwiczenia, które będę wykonywać, przepisy na różne zdrowe dania i przekąski oraz jakieś DIY (gadżety do ćwiczeń).

Moim celem jest przekonanie was, że zdrowy styl życia jest dość ciekawą przygodą i na pewno daje niesamowitą satysfakcję. Dzisiaj ma dla was przepis(o ile można to tak nazwać) na  szybkie śniadanie lub przekąskę. Nie wiem do końca jak to nazwać, ale powiedzmy, że jest to musli.


Składniki

♥jogurt naturalny♥
♥płatki owsiane( mi się skończyły, więc użyłam kukurydzianych)♥
♥jakie tylko chcecie owoce♥


Warstwy nie są jakieś określone, ja mam tak przypadkowo. Wiem, że dużo napisałam, ale to dlatego, że to pierwszy post, który jest wprowadzeniem do tej serii.:)



                         Mam nadzieję, że post się spodobał!
 PISZCIE PYTANIA DO Q&A!!!

6 komentarzy:

  1. Mmm prezentuje się pysznie :D
    muszę spróbować!
    http://kitty-hat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post :)
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej. :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię sobie czasem zjeść.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszności, zrobiłaś mi smaka! Koniecznie muszę zrobić :)
    Pytania:
    1. Co Cię zmotywowało do założenia bloga?
    2. Kim byś chciała zostać w przyszłości?
    3. Wzorujesz się na kimś?

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszelakie rzeczy z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń

♥Za wszystko dziękuję♥
♥Każdą radę wezmę pod uwagę♥
♥Zanim napiszesz jakiś hejt, pomyśl czy ty też chciałbyś dostać taki komentarz♥
♥Kocham Was♥