piątek, 24 kwietnia 2015

Nature



Cześć Wam!!!
Jak tam? Co dziś robiliście? Jak spędziliście wolny czas? Mi dzisiejszy dzień minął bardzo dobrze.

Wy brałam się dziś z moją mamą, na krótką sesję zdjęciową i muszę przyznać, że z mamą pracuje mi się najlepiej. Zdjęcia jak dla mnie są bardzo zadowalające. W końcu podobam się sobie na zdjęciach:) Wyszedł z nami też Wojtek. Pograłam z nim trochę w piłkę i bardzo fajnie się bawiłam.


Ten tydzień minął mi bardzo pomyślnie, nie miałam żadnych sprawdzianów  anie kartkówek. W zeszłą sobotę miałam występ z Mają i Agą. Jestem bardzo zadowolona z tego jak nam to wszystko wyszło. Nie pomyliłam się ani razu i też nie wywróciłam się co jest dla mnie dużym sukcesem. :)

To już tyle w tym dość krótkim poście, do zobaczenia w kolejnym!



T-SHIRT/F&F
JEANS/CUBUS
SHOES/H&M











3 komentarze:

  1. No, ładnie wyszłaś ♥ Moim zdaniem najlepiej wyglądasz na 1 zdjęciu :)
    maj-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też się te zdjęcia podobają :)

    OdpowiedzUsuń

♥Za wszystko dziękuję♥
♥Każdą radę wezmę pod uwagę♥
♥Zanim napiszesz jakiś hejt, pomyśl czy ty też chciałbyś dostać taki komentarz♥
♥Kocham Was♥